Pin Me

2014/04/01

Kısır Partisi! @Merwaa'sHouse :)


Merhaba Millet!

Nasılsınız?

Bu gün garip garip şakalara maruz kalmış olabilirsiniz, yüreğiniz ağzınıza gelmiş ya da sinir tepenize vurmuş olabilir.

Çünkü bu gün 1 Nisan!

Açıkçası bizimkilerin pek umurunda değil :)

Bize her gün 1 Nisan :D

Biz şakaları yıl geneline yayıyoruz. Düzenli bir şaka anlayışımız var, yani :D

Bu günü anaokulu gezisi ve kısır partisiyle geçiren ben, bu yılki 1 Nisanı da bu şekilde kutlamış oldum :)

Karışık yolculuğumun ardından (hafif bir kaybolma ve aynı yollardan defalarca geçme deneyimi) nihayet okula ulaştım, oradan da Merve ve ablasıyla beraber eve geçtik. Başlıktaki Merwaa önceki cümlede anlam kazanmıştır herhalde :) Kod adı :D Hişş, sır!

Kısırı 41 yıllık dostumla ben yaptık. Yoğurtlu salatalar Mesude ablaya, biberli sarma da Mesude ablayla bana ait :) Çayı dostum bizzat kendisi, üstün ve derin çay demleme yeteneğini icra ederek demledi.

Hepsi çok lezzetliydi. Maşallah bize!

İşte fotoğraflar,






 Yoğurtlu mısırlı kırmızı biber salatası;


 Peynirli kırmızı biber sarma;


Rus salatası;


Bunlar da sabah apar topar yaptığım kurabiyeler;




İlk defa bu kadar hızlı yapabildim kurabiyeleri :D

Normalde oyun hamuru misali çocuk gibi oynardım da hamurla :D

Evden çıkmadan yetiştireyim diye dinlendiremedim de hamuru ama olsun :)

Çok da kötü olmadılar, sanki? Anaokulundaki ufaklık beğenmediğini açık bir şekilde ifade etti gerçi :D Eee, ne yapsın çocuk, tahinli acımtırak kurabiye götürürsen çocuklara öyle olur. Ben olsam ben de yemezdim :D

Kurabiyeler daha önce sözünü ettiğim tahinli kurabiyeler ama aceleye gelmiş halleri -_-

Tarifine uyarak yapıldığında üstüne lezzet tanımam ama tarife uymak lazım.

Bu seferkini, 1 yumurta, yarım paket margarin, 1 tatlı kaşığı sıvı yağ, tahminimce 1 su bardağına yakın tahin ve yine 1 su bardağına yakın toz şeker, bir avuç ağzı burnu kırılmış çeviz içi, aldığı kadar un ve nişasta karışımıyla ( yaklaşık 1'er bardak onlar da) yaptım. Sıcak fırında 15 dakika piştiler. Derece 180 santigrat civarı olsa gerek...

Yaparken bir yandan kahvaltı bir yandan giyinme işleriyle uğraştığımdan süre ve ısı miktarları net değil... Siz denemeye kalkışırsanız kızarmaya düzeyine göre karar verin, en garantisi o :D



Bize afiyet, bal, şeker oldu.

Size de Afiyet, bal, şeker olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi lütfen bizimle paylaşın :)
Please share your words ^-^