Pin Me

2014/07/16

Çilekli Yeşil Salata *.*


Merhaba Çilek Severler,

Çikolata gibi artık çileği de her şeye maydanoz etmeye başladım :D


Ama bu sefer gerçekten maydanoz oldu, maydanozun yerine yumurtalı yeşil salataya dahil oldu :)

Tadı mı?

Ben beğendim, hafifletici ve canlandırıcı...

Görüntüsü ise fevkalade!

Önce bir bakın sizce nasıl görünüyor, sonra da malzemeleri açıklayalım,


Nasıl? İnsanı tam gözünün bebeğinden vuruyor değil mi? ~~ Beni kalbimden vurdun, gözün aydın ~~

Her ne ise, biz malzemelere geçelim iyisi mi :)

Malzemeler
- Marul / Kıvırcık
- Domates
- Haşlanmış yumurta
- Sıvı yağ
- Tuz
- Karabiber ve pul biber isteğe göre
- Limon
- Kekik (Dağ Kekiği)
- Çilek


Marul ve domates iyice yıkandıktan sonra iri parçalarla tabaktaki yerini alınca haşlanmış yumurta da onlara eşlik ediyor ve çilekler de kendilerini "Ben de gitcem, ben de gitcem" diye parçalayınca onu da yanlarına yolluyoruz. Üzerlerine taze sıkılmış limon suyu, çok az tuz, kekik ve sıvı yağ gezdirince de amacımıza ulaşıyoruz ^^

Afiyet, bal, çilek olsun!

Ah, bu arada bal da yakışır sanki, birazcık?

Bir de bu salata yeşilden çok kırmızı olmuş :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi lütfen bizimle paylaşın :)
Please share your words ^-^