Pin Me

2017/05/22

Sonsuz Tabaklar 1 😉

Gezdik gördük tadına baktık "Sonsuz Tabaklar" bölümümüze hoşgeldiniz
Aşağıdaki fotoğrafları özenle sizler için çiktim 😊 
İlk fotoğraf Pasto, Bursa'dan
Lezzet ve fiyat yetmezmiş gibi bir de görsel açıdan memnun ediyorlar misafirlerini...

Pasto sık gittiğimiz bir mekan ve dekorasyon tasarımı çok hoş.
Arkada fırın ve mutfağı, bir önünde satış sunum dolapları ve tezgahları, onun önünde de masaların olduğu kapalı ve açık bahçeleri var. Kapalı bahçe nasıl mı? Kafenin içinden birkaç ağaç geçiyor ve kocaman, içi minik kuş dolu kafesler ile...

Pasto

Pasto

Sonraki mekan Paşa Fırını,Özlüce, Bursa

Üstteki çilekli çıplak pasta (İngilizce Naked Cake)
Çileklerin tadı ve kokusu yerinde ve pasta bütünüyle lezzetliydi. Mekan da o bölgedeki birçok mekanda olduğu üzere oldukça şık ve kaliteli.

Sıradaki Nevale by elemeği, Özlüce, Bursa

Nevale'nin her pastası Bursa'ya pastacılık (pattiserie) anlamında seviye atlatmıştır. Sunum dolaplarını ilk gördüğüm anda İşte bu! dedim, yıllardır hayalini kurduğum pastacılık anlayışı...

Nevale anlatmakla bitmez benim için.
Para biriktirip Paris'e gitmeme son anda gerek kalmadı onlar sayesinde 😍
Fransa'ya bir gün gidip pattiserie keşfinin dibine vutacağım elbette 😇

Aşağıdaki mekanın adı da çok hoş
Sheakspre, Korupark, Bursa

Çay sunumları bile farkını ortaya koyuyor

Sonraki mekanımız yine Koru'da
Midpoint, Korupark, Bursa

Midpoint'i biraz şikayet edeceğim; üstteki fotoğrafta bulunan içeceğe Element adını vermişler, menüde de bu ismin altına içerik yazmışlar. İçinde normalde elma suyu var ve ben elmasız olabiliyor mu diye sorduğumda tabi ki diye yanıt alıp öyle sipariş vermişken bardak böyle geldi. Hadi içinde yoktur neyse derken bir yudum aldım zaten kokusundan tadından içindeki çekirdeğine kadar elma içerdiğini gözüme soktu içecek 😒
Herhangi bir serzenişte bulunmadan içeceği arkadaşımın yeşil çayı ile değiştirdik. Arkadaşım Element içti ben de yeşil çayı içemedim çünkü o da olmadı 😒
Onun dışında güzel karizmatik bir mekan Midpoint.

Orion Otel, Didim, Aydın'da akşam yemeği menüsü aşağıdaki gibidir.
Yemekler lezzetli ama salata niyetine mıncırılmış marul iyi görünmemekle beraber yemeğin üzerine istediğimiz çay için 3'er TL ekstra para aldılar.

Odalar temiz güzel ve manzaralı. Fiyata göre büyüklüğü ya da küçüklüğü normal. Mayıs ortasında 2kişi 120TL verdik 1 geceye artı çaylarla 126 oldu 😒 
 Yine Didim'de Özsüt bularak mekanın nezihliğinde huzuru içimize çekerek bir dilim pastayla otele döndük. Pasta Özsüt'ün Aynası adınla Fransa'da ödül almış yabanmersinli ve tahminimce şeftalili bir lezzet. Güzel olmuş ama beğendik 😍



Gloria Jeans, Didim, Aydın
Ya bazı mekanlar insana insan gibi yaşamak bu arkadaş dedirtiyor. Burası da onlardan biri. Fiyatların durumunu şeyapamayacağım ama kaliteli malzeme ve hizmet şık, sakin bir mekan olarak burnumda tüttü. Önceki akşam Davids people da içtiğim kahve idare ederken sabah neredeyse koşa koşa Gloria Jeans'e gidip rahatlamak nedir arkadaş 😇😊 


Burası da Çeşme'de yüksek beğeni toplayan bir mekan
Petit Coins, Çeşme, İzmir

Makarna ayrı güzel ambiyans ayrı güzel tavuklu çıtır wrap( dürüm) ayrı güzel sweet chilli (tatlılı acı) sos ayrı güzel Çeşme ayrı güzel yani daha ne diyeyim 😍😉😇 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi lütfen bizimle paylaşın :)
Please share your words ^-^