Pin Me

2015/09/28

Fıstık-Bitter Bayram Çikolatalarımız

Merhabalar,
Uzun zaman oldu. Tam olarak 5 aydır çalışıyorum ve hala alışamadım sanki biliyor musunuz?
Bu kadar yorulmamın sebebi nedir düşünüyorum hep ama herhalde sadece benim nazlılığımdan değildir, değil mi? :D

Hazır kendimde güç ve vaktimde fırsat bulmuşken sosyal medyanın çeşitli köşelerinde paylaştığım fotoğrafları burada da paylaşayım. Yazmadan olmuyor ya... Yazasım var sürekli, kollarımda derman olsun yeter ki :)

Çikolata yaptım bu bayram bolca ^.^ Kocaman bir kalıp kuvertür aldım gittim eve, yarısı hala duruyor, 19 santigrat derecede tutacağız diye seferber olduk evde kendilerini :D Değerlidir çikolata, bakım ister...

Neyse fotoğraflar burada, benim baktıkça içim içime sığmıyor, umarım sizin de hoşunuza gider. Tatmanızı da isterdim :)
İçlerinde hindistan cevizi rendesi ve yeşil fıstık var.
Ayrıntıları da yazarım yine..



Geçmiş bayramınız güzel geçmiştir diye umuyorum,
Nice mutlu, sağlıklı bayramlara...
Ben biraz hastayım da :) Hastalar da şifa bulsun tez zamanda ^.^
Kendinize iyi bakın!

Yedikleriniz, içtikleriniz afiyet bal şifa olsun.

Kış geliyor, havalara dikkat :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi lütfen bizimle paylaşın :)
Please share your words ^-^