Pin Me

2013/08/25

Merhaba, oçikolataogülüş'ü ziyaret eden güzel insanlar!


 Neredeyse asırlardır(!) şuraya ne yazacağımı düşünüyordum. Sonunda üzerinde aşırı düşünerek bir yere varamayacağımı anladım ve aklıma ne gelirse yazmaya karar verdim.


 Yaşadığımız süre boyunca yaptığımız bir çok şeye akıl sır erdiremiyoruz, değil mi? Dolayısıyla ben de neden burada olduğuma şuan bir açıklama getiremiyorum :) İçimden geçen tek şey buraya tesadüfen ya da bilinçli gelen herkesin gülümseyecek en az bir şey bulması.. Bunun için yeteri kadar kabiliyetim var mı yok mu onu zaman gösterecek çünkü daha önce böyle bir şeyi denemedim.

 Sizinle paylaşmak istediğim şeylere gelince, öncelikle ismimizden de anlaşılacağı gibi çikolata.. Tatlılarla uğraşmayı, çılgınca tarifler denemeyi çok severim.. Çikolata ise.. Ah, ne zaman ki ilk bitter çikolatamı yedim o an çikolataya aşık oldum :D Tarifler.. Evet, tariflerde buluşacağız ve müzik.. An itibariyle müzik bilgim lise seviyesini geçmese de müzik ruhun gıdasıdır deyimiyle ruhunu hayatta tutmaya çalışan bir insanım. İleride bilgimi geliştirip sizleri gülümsetecek melodik paylaşımlar yapmak istiyorum. Sonrasında ise elimdeki kısa hikayeler ve yeni yazacaklarım geliyor.
Yazdıklarıma yapacağınız yorumlarla fikirlerinize ulaşmaktan onur duyacağım:) Ayrıca "bir biyolog olarak ara sıra bilimin esrarengiz dünyasına dalmadan olmaz" diyerek bu konu hakkında da bir ön uyarı yapmayı unutmayayım. Bir uyarı da dünya ve kültürlerle ilgili gelsin.. Zira şu sıra dünyada olan olaylar hiç de gülünecek gibi değil. Yine de her şeyin içinde ufak mutluluklar bulmak zorlukları daha rahat aşmamıza yardımcı olacaktır. O yüzden Dünya çapında gülümsetecek paylaşımlar için de bilgi sahibi olmaya çalışacağım:)
 Yazım biraz dağınık oldu, affedin bu seferlik ve belki birkaç sefer daha.. Başlamak için mükemmeli beklersem o ilk adımı hiç atamam. İlerledikçe iyileşmek için gülüşlerinizi bekliyor olacağım:) Buraya geldiğinden beri hala daha gülümsememiş olanlar için;


 
Hadi Yapabilirsiniz!
Sizleri Seviyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi lütfen bizimle paylaşın :)
Please share your words ^-^